Veelgestelde vragen
Wat is jullie bezorg- en leveringstijd?:
Wij verzenden lokaal met PostNL en bezorgen doorgaans de dag nadag ze het pakket hebben ontvangen (zonder vertragingen). Uw pakket word verstuurd met track en trace nummer en er is een handtekening nodig voor ontvangst. Op het moment van versturen duurt het ongeveer 1-2 werkdagen tot levering (tenzij je als ontvanger een andere bezorgdag hebt gekozen). PostNL bezorgd van maandag t/m zaterdag tot 21:30 uur.
Gepost op: Bezorgd op:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag
Zijn uw ringen alleen voor mannen of ook voor vrouwen?:
Onze ringen zijn unisex en kunnen door mannen en vrouwen gedragen worden. De maat en breedte zijn naar wens aan te passen, voor de heren een bredere ring en voor de dames een smallere ring. Afhankelijk van het ontwerp kunnen we de breedte aanpassen van 4 mm tot wel 10 mm.
(De verwerkingstijd voor een afwijkende breedte kan afwijken, stuur ons gerust een berichtje om te vragen naar de mogelijkheden)
Is het mogelijk een ring om te ruilen wanneer deze niet past?:
Als u het artikel* wilt omruilen voor een andere maat, stuur ons dan een e-mail op mail@decazicustomrings.com en wij zullen een product op maat voor u maken met ons omruilbeleid.
Neem binnen de eerste 3 dagen na de leverdatum contact met ons op.
Stuur uw artikel naar:
Titus Brandsmastraat 23, 4703 HG Roosendaal, Nederland.
Stuur het pas terug als wij uw retour hebben goedgekeurd anders wordt uw retour niet geaccepteerd.
Omruilbeleid:
Al onze ringen worden handgemaakt op bestelling. Daarom vragen wij voor een omruilen een klein bedrag.
Dit komt omdat tungsten/wolfraam en keramiek harde materialen zijn en kunnen daarom niet vergroot/verkleind worden.
We moeten een compleet nieuwe ring maken, wat een paar dagen duurt. Al onze ringen worden handgemaakt op bestelling en daarom hebben wij niet elke ring volledig op voorraad.
We hebben een speciaal omruil product aangemaakt die u hier kunt bekijken:
https://decazi.nl/products/omruilen
*Gegraveerde/gepersonaliseerde artikelen kunnen niet omgeruild worden
Is het mogelijk een ring terug te brengen?:
Het is niet mogelijk een ring terug te sturen en een terugbetaling te ontvangen. Dit is omdat onze producten handgemaakt op bestelling gemaakt worden. Handgemaakte producten zijn vrijgesteld van retournering.
Dit neemt niet weg dat wij een uitstekende klantenservice hebben dus aarzel niet om contact op te nemen mocht er iets missen of defect zijn met uw bestelling. Wij zullen ten alle tijden naar een passende oplossing zoeken samen met u.
Is het mogelijk een gravering toe te voegen?
Voor gravering hebben wij een speciaal product beschikbaar:
https://decazi.nl/products/gravering
U kunt uw gravering doorgeven via:
E-mail: mail@decazicustomrings.com
Whatsapp: +31640395662
Wij beantwoorden dagelijks onze berichten dus u kunt een reactie verwachten binnen 24 uur.
(1 uur na het plaatsen van uw bestelling kan de gravering niet meer gewijzigd worden)
Wanneer een bestelling gegraveerd is, is de ring gepersonaliseerd en kan deze niet geruild worden. Zorg ervoor dat je de juiste maat bestelt/weet.
*Al onze ringen hebben standaard ons logo (klein) in de ring gegraveerd